941 pasiūlymai nuo 87,00 € iki 577,00 €
Itin patikimos ir patrauklios „Michelin“ padangos patenka tarp geriausių pasaulio prekių ženklų. „Michelin“ prekės ženklo vertybės – drąsa, veržlumas ir kilnumas – atsispindi ir žodžiuose, ir veiksmuose. Padangos „Michelin“ - nenutrūkstamas judėjimas
941 pasiūlymai nuo 87,00 € iki 577,00 €
Drąsus prekės ženklas
Drąsi ir laisvai mąstanti bendrovė, siekdama sėkmės, nevengia nestandartinių sprendimų, nebijo eiti savo individualiu keliu ir drąsiai tyrinėja nežinomas sritis. Todėl „Michelin“ nuolat tobulina tokius novatoriškus gaminius ir paslaugas, kaip „Vision concept“ bei „Michelin CrossClimate“ asortimentas, pirmąsias vasarines padangas, kurios pritaikytos ir sertifikuotos naudoti net ir žiemą.
Skirtasis prekės ženklas
Prekės ženklas išsiskiria aistra, ryžtingumu ir proaktyvumu. Įmonė, tvirtai laikydamasi savo vertybių, nebijo pasipriešinti ir parodyti iniciatyvą, kad apgintų savo idėjas. Pavyzdžiui, „Michelin“ yra pasiryžusi „kovoti“ su planuojamu nusidėvėjimu ir siekia užtikrinti ilgalaikį savo produkcijos našumą.
Tvirta technologijų lyderystė
Techninės inovacijos padangų gamintojai „Michelin“ padėjo augti ir tobulėti per visą įmonės veiklos istoriją.
Padangų gamintoja „Michelin“ moksliniams tyrimams ir plėtrai kasmet išleidžia beveik 650 mln. EUR. Inovacijos – tai viena iš sudėtinių bendrovės strategijos dalių, kad savo veikla išsiskirtų iš konkurentų. Jau daugiau kaip 20 metų įmonių grupė didžiausią savo dėmesį inovacijų programose skiria tvariems mobilumo sprendimams.
Šiandien ji yra pasaulyje pirmaujanti padangų, padedančių efektyviai naudoti degalus, gamintoja ir pažangioji čempionė funkcionalumo ekonomikos, kurią sudaro paslaugos pardavimas arba gaminio naudojimas, o ne pats gaminys, srityje. „Michelin“, kurdama ir siūlydama inovatyvius gaminius bei paslaugas, sustiprina savo, kaip lyderės, poziciją, o klientams gali pasiūlyti teisingus ir patrauklius sprendimus.